چاپ کارت اصالت ، قیمت چاپ کارت اصالت کالا

چاپ کارت اصالت کالا و لیبل اصالت کالا

اسکرچ کارت مجهزترین مرکز چاپ کارت اصالت کالا،چاپ لیبل اصالت کالا به صورت رول و کارت در سایز و اشکال متفاوت با بالاترین کیفیت و اقتصادی ترین حالت ممکن چاپ کارت اصالت را برای شما مشتریان و همکاران محترم انجام خواهد داد.

برای چاپ کارت اصالت کالا شما می توانید با توجه به جنس و سایز بسته بندی محصولات خود سایز و طرح کارتهای اصالت کالا را سفارشی سازی کنید تا اگر کارت اصالت کالا استفاده می کنید داخل بسته بندی خود قرار دهید​

چاپ کارت اصالت کالا 1
چاپ کارت اصالت کالا

کارت اصالت کالا چیست؟

به منظور جلوگیری از فروش محصولات تقلب و غیرمجاز از لیبل وکارت اصالت کالا استفاده میشود.

کدهای کارت اصالت کالا را می توان با توجه به ارزش محصول ،نوع محصول،و سایر ویژگی های محصول طبقه بندی کرد وشماره گذاری کرد تا وقتی کاربر شماره چاپ شده روی کارت اصالت را پس از خراشیدن لیبل اسکرچ به سامانه باشگاه مشتریان شما ارسال کرد در دیتابیس کدهای اصالت ارسال شده را دسته بندی و فیلتر کرد و با استفاده از تجزیه و تحلیل اطلاعات فروش محصولات خود متوجه نکات ضعف و قوت برند خود شوید و اقدام به اصلاح آن کنید.

چاپ کارت اصالت
چاپ کارت اصالت کالا

مزیت چاپ کارت اصالت کالا:              

به طور کلی برحسب تجریه و تحقیقات انجام شده محصولاتی که با چاپ کارت اصالت کالا یا لیبل اصالت به فعالیت خود ادامه میدهند در نزد مشتریان خود محبوبیت بیشتری دارند و مصرف کننده میل به استفاده از محصولات و خدمات معتبر ومجاز دارد که این امتیاز است که هر محصولی به آن نیاز دارد.

و یا اگر از لیبل اصالت کالا استفاده میکنید با استفاده از برچسب لیبل اصالت کالا آن را روی بسته بندی خود الصاق کنید روش الصاق لیبل اسکرچ با توجه به لیبل تولید شده انجام خواهد شد.اگر در خط تولید و بسته بندی دستگاه الصاق لیبل چسبان دارید بهتر است لیبل اصالت کالا را به صورت رول تولید کنید. مرحله الصاق را به دستگاه لیبل چسبان الصاق کنید. اگر تیراژ شما برای چاپ لیبل اصالت کالا کم هست شما میتواند با چاپ لیبل به صورت شیت و الصاق با دست چاپ لیبل اصالت کالا را انجام دهید.</b>
چاپ کارت اصالت رامان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۱ رای