چاپ کارت تخفیف
چاپ کارت تخفیف
چاپ کارت تخفیف چیست؟
صاحبان مشاغل و کسب کارها در هر صنف و حوزه ای
(وبسایت های فروش آنلاین محصولات،ارایه دهنده خدمات اینترنتی،حضوری و..)
برای جذب و نگهداری مشتریان خود با استفاده از چاپ کارت تخفیف بر روی محصولات و خدمات خود به دنبال قدردانی و حفظ مشتریان خود هستند.
چاپ کارت تخفیف برای مشاغل حضوری:
اگر وبسایتی برای ارایه خدمات یا محضولات آنلاین خود ندارید کارتی یکبار مصرف جهت تخفیف بعدی برای خرید حضوری مشتریان در نظر بگیرید.
چطور نوع کارت تخفیف مورد نیاز برای محصول و خدمات رو تشخیص بدیم؟
با توجه به محصول و نوع کسب و کار و ارزش محصول می شود تشخیص داد که چه نوع کارت تخفیفی رو انتخاب کنیم.
اگر برای محصولی نیاز هست که فقط یکبار از اون استفاده بشه و نیاز به نگهداری توسط مشتری نیست، کارت گلاسه و سلفون مناسب هست.
و اگر نیاز به ماندگاری و مقاومت بالاتری هست، در مرحله ی اول کارت لمینت و در مرحله دوم کارت pvc انتخاب خوبی هست.
چاپ کارت تخفیف مناسب چه مشاغلی است؟
کارت تخفیف کارتی مناسب همه ی کسب و کارها به صورت حضوری و همچنین غیر حضوری است
چاپ کارت تخفیف برای مشاغل حضوری: اگر کسب و کار آنلاین دارید برای قدردانی از مشتریان خود همچنین وفاداری آنهابرای خرید بعدی خود که مجددا شما و وبسایت شما را انتخاب کنند. شما باید اقدام به چاپ کارت تخفیف کنید و آن را به روی کالای خریداری شده برای مشتریان خود بفرستید و یا با پخش کردن چاپ کارت تخفیف در اجتماعات از تبلیغات با بازده بالا برای کسب و کار خود استفاده کنید
چرا باید کارت تخفیف چاپ کرد ؟
چاپ کارت تخفیف برای چند دلیل مهم است
تبلیغات و بازاریابی: چاپ کارتهای تخفیف باعث جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی میشوند. با ارائه تخفیفها و پیشنهادات ویژه از طریق این کارتها، میتوانید مشتریان را به خرید و استفاده از محصولات یا خدمات شما ترغیب کنید.
ایجاد ارتباط مشتری: چاپ کارت تخفیف میتواند به عنوان یک وسیله برای ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان عمل کند. ارائه کارتهای تخفیف به مشتریان به عنوان بخشی از برنامه وفاداری، میتواند ارتباط دائمی و پایداری را با آنها برقرار کند.
تشویق به خرید: ارائه تخفیفها و پیشنهادات ویژه از طریق کارت تخفیف، مشتریان را به خرید و استفاده از محصولات یا خدمات شما تشویق میکند. این اقدام میتواند حجم فروش شما را افزایش دهد.
شناسایی مشتریان: با صدورو چاپ کارتهای تخفیف، میتوانید اطلاعات مشتریان را جمعآوری کنید و برای تحلیل و بهبود استراتژیهای بازاریابی و خدمات خود استفاده کنید.
به طور کلی، کارتهای تخفیف چاپ شده به عنوان یک ابزار قدرتمند در بازاریابی و ایجاد ارتباط با مشتریان شناخته میشوند و میتوانند به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کنند.
شرکت های تولیدی بزرگ می توانند با پایگاه اطلاعات بزرگ (big data) و وفاداری مشتری خود، باعث فروش بیشتر شوند.
کسب و کارهای کوچک نیز می توانند کارت تخفیف را جهت عضویت افراد جامعه برای ترغیب کردن به برند و محصول استفاده کنند.
در واقع هر کسب و کاری می تواند مردم را تشویق و ترغیب کند که از محصولات و خدمات آنها استفاده کند.
برای مثال کسب و کاری که خدماتی در ضمینه پزشکی و دارو ارائه می کند،
می تواند از کارتهای تخفیف استفاده کند و یک جهش ببسیار عالی در کسب و کارش ایجاد کند.
انواع چاپ کارت تخفیف
چاپ کارت تخفیف در تیراژ و ابعاد متفاوتی تولید می شود که سازگار با هر مدل کسب کاری است می توان آن را برای هر کاری شخصی سازی کرد.
1-کارت تخفیف گلاسه:
این محصول کارتی به صرفه و اقتصادی است که برای هر تیراژ به خصوص تیراژ های بالا که مبلغ نهایی زیاد میشود توصیه می شود قیمت چاپ کارت تخفیف با جنس گلاسه بدون روکش ،بدون قالب دور صاف با توجه به تیراژ متغیر هستند که از حدود قیمت 180 تومان تا 298 تومان است
سفارش چاپ کارت اسکرچ
ارسال به سراسر ایران
سریع و امن
کارتهای اسکرچ دار تولیده شده در مجموعه
ما دارای گارانتی چاپ کارت،گارانتی چاپ کد و چاپ اسکرچ است.
اولین ارایه دهنده
خدمات چاپ اسکرچ به روی انواع محصولات چاپی چاپ کارت ویزت اسکرچ دار،چاپ تراکت
اسکرچ دار،چاپ کاتالوگ اسکرچ دار،چاپ کارت قرعه کشی،چاپ کارت رمزدار،چاپ کارت
اصالت کالا،چاپ لیبل اصالت کالا،چاپ لیبل قرعه کشی،چاپ لیبل رمزدار،لیبل اسکرچ،چاپ
اسکرچ،چاپ کارت ویزیت و
با کارت های تخفیف ، وفاداری به برند ایجاد کنید و هدیه بدهید
هزینه جذب مشتری جدید 5 برابر بیشتر از هزینه حفظ مشتری فعلی است
احتمال جذب مشتری جدید 5 تا 20 درصد است.
در حالی که حفظ مشتریان فعلی 60 تا 70 درصد است.
و هزینه جذب مشتری جدید 5 برابر هزینه ی حفظ مشتریان کنونی است.
به مشتریان کمک کنید تا با خرید محصولات شما پس انداز کنند
استفاده از کارت تخفیف، که هر با با خرید محصولات شما به دست مشتریان می رسد، می توانند منبعی برای افزایش درآمد آنها باشد تا بخشی از نیازهایشان را رفع کنند.
کارت های تخفیفی را در نظر بگیرید که خریداران میتوانند از مزایایی که شما در اختیار آنها قرار می دهید استفاده کنید.
با کارت های تخفیف میزان نگهداری مشتریان خود را افزایش دهید.